Macro Consulting Macro Consulting Macro Consulting Macro Consulting Macro Consulting

Асистент генерального директора

Основні функціональні обов’язки:

  • Планування і координація робочого графіку керівника;
  • Ведення ділового листування, телефонних переговорів з українськими та іноземними партнерами українською/англійською мовою;
  • Своєчасна обробка та розподіл всієї інформації, що надходить, оперативна передача документів;
  • Участь в організації ділових поїздок, зустрічей керівника, переговорів та нарад;
  • Ведення протоколів та контроль виконання.

Успішний кандидат повинен відповідати наступним вимогам:

  • Вища освіта;
  • Досвід роботи від 2 років на аналогічній посаді;
  • Впевнений користувач MC Office (Word, Exel, Power Point, Outlook);
  • Знання англійської мови на рівні Upper Intermediate;
  • Навики спілкування/ділового листування англійською/українською мовою, перекладу;
  • Досвід планування і координації робочого графіку, організації і забезпечення ділових поїздок та зустрічей;
  • Знання основ діловодства.
  • Відповідальність, пунктуальність, ретельність, акуратність, проактивність.

Компанія пропонує:

  • роботу в стабільній компанії; повна зайнятість
  • конкурентоздатну оплату праці +соц.пакет;
  • можливість розвитку та навчання.
Дати навчання та тренінгів
18 Жовтня
19 Жовтня

HR стратегія:розробка та впровадження.

Бізнес-тренери:

Катерина Книжицька - бізнес-тренер, директор по персоналу ювелірної компанії "АДАМАС", керівник компанії Macro Consulting Group

Юліан Верста - бізнес-тренер, директор з персоналу, керівник Тренінгового центру ТМ«Львівська Майстерня Шоколаду»

Наші клієнти