Macro Consulting Macro Consulting Macro Consulting Macro Consulting Macro Consulting

Таємний покупець

Mystery Shopping (таємний покупець) – це метод анонімної оцінки якості обслуговування споживачів, роботи обслуговуючого персоналу, дотримання персоналом стандартів роботи та мерчандайзингу та оцінки якості продуктів і послуг за допомогою спеціальних перевіряючих, які виступають в ролі покупців / споживачів.

Mystery Shopping надає можливість оцінити

  • Якість обслуговування клієнтів, дотримання корпоративних стандартів
  • Професійну компетентність працівників
  • Навики обслуговування, роботу із запереченнями, допомога відвідувачам
  • Ефективність пройдених тренінгів та семінарів
  • Атмосферу в приміщенні
  • Готовність працівників прийти на допомогу клієнту
  • Уважність працівників
  • Зовнішній вигляд та манери поведінки працівників
  • Стилі спілкування у конфліктних та стресових ситуаціях
Таємний клієнт
Дати навчання та тренінгів
09 Листопада

Спецкурс для HR-менеджерів та рекрутерів

23 Листопада

HR стратегія:розробка та впровадження.

Наші клієнти