Macro Consulting Macro Consulting Macro Consulting Macro Consulting Macro Consulting

Кількісні дослідження

Кількісні методи соціологічних досліджень базуються на опитуваннях певної кількості респондентів і дозволяють отримати числові значення, що досліджуються.

Такі  дослідження призначені для вивчення об'єктивних, кількісно вимірюваних характеристик поведінки людей, вони застосовуються тоді,  коли необхідні точні, статистично надійні дані.

Методи кількісних досліджень

Наша компанія має значний  досвід реалізації досліджень з використанням наступних кількісних методів:

  • Анкетне опитування - метод дослідження, який передбачає використання при опитуванні паперової анкети;
  • Опитування за допомогою системи  TouchPoll - опитування респондентів за допомогою комп'ютерних технологій. Технологія Touchpoll дозволяє респонденту легко і швидко відповісти на питання, вибираючи відповіді натисненням на сенсорному екрані
  • HALL-TEST / HOME-TEST. Спеціальний метод маркетингових досліджень, що по суті є різновидом особистих інтерв'ю або анкетування. Під час проведення тесту респондентам спочатку представляється об'єкт тестування, а потім пропонується або заповнити анкету, що складається із стандартізованних питань, або відповісти на питання, що задаються інтерв'юєром.
Таємний клієнт
Дати навчання та тренінгів
Наші клієнти